שבעה מאפיינים בצילום רחוב

 צילום רחוב זה חיבור של הרבה דברים. אז קבלו שבעה דברים שכאלה.

ראשית, זאת סיטואציה. מה ראית? מה הפרשנות שלך למה שראית? מה הדליק אותך שאתה רוצה לצלם.


שנית, מה המרכיבים החשובים בסיטואציה, או ליתר דיוק - מה לא צריך להיות בתוך הצילום, כדי שהסיטואציה תקבל את הנוכחות המורחבת למה שרצית להראות, ואתה כצלם, תצמצם את כל היתר.



שלישית, לקחת החלטות לא שגרתיות! כל אחד שהיה עומד במקומך היה רואה את מה שאתה רואה, איך אתה תצלם את זה אחרת? מה בהחלטות שאתה לוקח הוא פחות שגרתי? הזווית? האור? הקומפוזיציה? הרקע? מהירות התריס?
אפשר למסגר, להוליך את העין, להתייחס לתכונות גרפיות, להתרחק או להתקרב..


רביעית, טיימינג, או "הרגע המכריע" בשפת הצלמים. צריך להיות קשוב להזדמנות. גם אם פיספסת את הסיטואציה ייתכן שהרעיון הוויזואלי יוכל לבוא לידי ביטוי בפריים נוסף, וצריך סבלנות לעשות את זה שוב, לתכנן את זה שוב.
זה בדרך כלל התכונה הכי חשובה לצלם הרחוב.


חמישית, להרשות לעצמך להתייחס לפוטנציאל שזיהית מחדש, לנסות ולמצוא עוד דרך להביא אותו לידי ביטוי.


שישית, לצלם.


שביעית, לבדוק מה יצא, להביט במסך המצלמה ולהבין מה התמונה אומרת לך, מה היא תגיד לצופה בה. האם היא הצליחה להעביר את הרעיון, את הרגע, את המחשבות שלך.



התמונות האלה צולמו בפריז, ולי חשוב שצילום יביא את הסגנון הצילומי שלי לידי ביטוי. הלוקיישן חשוב, אבל הצלם יותר. אתה צריך לאהוב את מה שאתה מצלם, בלי קשר לנסיבות שבהם צילמת. פריז היא הרבה דברים, להרבה אנשים, והתמונות שלי צריכות לספר מהי פריז בשבילי.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

צילום יצירתי הוא סוד האושר (או, על תפקיד הצילום בפסיכולוגיה החיובית)

תרגיל האובייקט

סליחה, של מי הצילום הזה? (או, דברים שלא ידעתם על זכויות יוצרים וצילום)